1.BERLIN BLOGCULAR BULUSMASI

16 Ekim 2010 Cumartesi



NIHAYET BERLIN BULUSMAMIZI SONUNDA GERCEKLESTIRDIK.BULUSMAMIZ 15EKIM CUMA GÜNÜYDÜ VE BEN O GÜN GECE HEYECANDAN DOGRU DÜRÜST UYUYAMADIM.NASIL INSANLARLA TANISACAGIMI COK  AMA COK MERAK ETTIM SONUCTA BES TAN E  GERCEKTEN SAMIMI  YÜREKLERI SEVGI DOLU INSANLARLA TANISTIM DAHA DOGRUSU DÖRT SAATIN NASIL GECTIGINI ANLAMADIM SANKI HERKES BIRBIRINI YILLARCA TANIYORMUS GIBIYDI SOHBETLERIMIZ COK GÜZELDI .SEVGILI SERAP ABLAYA BU BULUSMAYI ORGANIZE ETTIGI ICIN COK TESEKKÜR EDIYORUM .USTALARIMIZDAN COK GÜZEL BILGILER ALDIM INSALLAH ALMAYADA DEVAM EDECEGIM:DAHA DOGRUSU SOHBETIMIZE DOYAMADIM EN KISA ZAMANDATEKRAR BIR ARAYA GELMEYI COK ISTERIM .SEVGILI SERAP ABLAMIZDAN ZEHRA ARKADASIMIZIN SELAMLARINI ALDIK COK MEMNUN OLDUK TAAA AMERIKALARDAN GELEN PERI ARKADASIMIZLA TANISTIK HENÜZ BLOGU OLMAYAN FATMA ABLAMIZI TANIDIK FACEDE  PASTA RESIMLERINI GÖRDÜM  BAYILDIM .SEVGILI SÜKRAN HANIMDA BU BULUSMAYA KATILABILMEK ICIN HASTANEDEN IZINLI GELDI VE SEVGILI NESRINIDE DAHA YAKINDAN  TANIMIS OLDUK GELDIKLERI ICIN BU YÜREKLERI SEVGI DOLU ARKADASLARIMA COK TESEKKÜR EDERIM:SERAP ABLA HER BIRIMIZE GELIRKEN O GÜZEL KURABIYELERINDEN YAPIP GETIRMIS ÜZERLERINE HEPIMIZIN BLOGLARININ ISIMLERINIDE YAZMIS AYICIKLI KURABIYELER YAPTIGINDA BENDE ISTERIM DIYE YORUM YAZMISTIM SESIMI DUYMUS OLACAKKI BIZLERI COK MUTLU ETTI  ELLERINE SAGLIK COK GÜZELLER:SIZLERI TANIDIGIM ICIN KENDI ADIMA SÖYLEYEYIM COK AMA COK MUTLU OLDUM EN KISA ZAMANDA TEKRAR BIR ARAYA GELEBILMEK DILEGIYLE :                                                 

6 Yorum var:

{ nesrin } at: 16 Ekim 2010 03:28 dedi ki...

Canim ben de seni tanidigima memnun oldum. Sevgiler...

{ SERAP } at: 16 Ekim 2010 04:12 dedi ki...

Canim bende seni tanidigima cok sevindim.Civil civil genc dinamik biriyle tanismak beni cok mutlu etti.
Sevgiler

{ Bereket Sofrasi } at: 16 Ekim 2010 04:49 dedi ki...

Evet Nurselcim bende cok memnun oldum sizlerle tanismaktan.Umuyorum ki belirli araliklarla bu bulusmalarimiz devam eder. Hele hele benim gibi yeni blogcu arkadaslarima cok faydali olacaktir. sevgiler
Sükran

{ Fatma } at: 16 Ekim 2010 10:45 dedi ki...

Sevgili Nursel,bizler hakkindaki güzel düsüncelerin icin tesekkür ederim canim.Bende sizleri tanidigim icin cok cok mutluyum.özellikle getirdigin o güzel cicekler icin cok tesekkür ederim.pastalarimi begendigine sevindim.seninde o güzel tariflerinin devamini diliyor sevgilerimi gönderiyorum.fatma

{ Perilersofrasi } at: 24 Ekim 2010 07:09 dedi ki...

Butun kizlar toplandik, toplandik, toplandik
Biz onlardan hoslandik, hoslandik, hoslandik :))
Aklima Nil Karaibrahimgili'in bu sarkisi geldi...
Cok uzaklardayim diye bensiz toplanabilirsiniz tabiki ama ben gelince yine bulusalim.Yoksa kiskanirim :))
Sizleri tanidigima cok memnun oldum...

Adsız at: 15 Mart 2012 13:58 dedi ki...

berlinin neresindensiniz?? dogum günü pastasi siparis verebiliyormuyuz??

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...