BERLINDE PASTA VE KURABIYE KURSU

21 Mart 2011 Pazartesi


Herkese merhabalar,cooook uzun zamandir sayfami malesef bazi nedenlerden dolayi güncelleyemedim.Yoklugumda beni merak eden yorum birakan arkadaslara cok tesekkür ederim bu arada bir pasta ve kurabiye kursuna katildim .Sevgili eyas-cookies. zehra arkadasimiz onca  yolu bize kurs vermek icin geldi bildiginiz gibi biz yurtdisinda yasadigimiz icin bu gibi imkanlar kisitli birde kendi dilimizde olmasi da ayrica güzeldi,bizler sevgili blog arkadaslarim  serap abla,sükran abla,nesrin ve  ben sevgili zehranin ögrencileri olduk.Seker hamuru yapimi kek yapimi katlandirilmasi ,cesitli pasta kremalari yapmayi pasta kaplamayi kurabiye süslemeyi ,ve bir cok püf noktalari ögrendik, daha önce pasta yaparken ne kadar cok hata yaptigimin varkina vardim simdi daha dikkatli calisiyorum ,bu arada bize evini mutfagini acan sevgili arkadasimiz nesrinede cok tesekkürlerimi sunuyorum bizler cok keyifli calistik zehra hocamizdan ilerde bir kurs sözüde aldik ,muhtesem iki gün gecirdik ben tadina doyamadim keske hergün bu gibi kurslara katilabilsem cok zevkli birseyi hep düsünürdüm ne yapsam hangi meslegi secsem beni mutlu eder diye simdi kararimi verdim kesinlikle pasta yapmak beni coook mutlu ediyor daha tabiki coook acemiyim yolum uzun ama cok sey ögrenicem ve basaricam bu imkani saglayan sevgili zehramuiza tesekkür ediyorum, daha fazla söze gerek cok sanirim sizleri fotograflarla basbasa birakiyorum sevgiler

3 Yorum var:

{ BEREKET SOFRASI } at: 21 Mart 2011 05:18 dedi ki...

Hosgeldin Nurselcim, insaallah bundan sonra hep aramizda olursun.
Sevgiler canim öptüm

{ Öznur } at: 28 Mart 2011 07:01 dedi ki...

30 Mart - 25 Nisan 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 12.'si olan "45 Dakikalık Tarifler" etkinliğine ben http://www.tarifkolik.com ev sahipliği yapacağım.
Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.
Bunun için yapmanız gerekenler:
Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
vermelisiniz. Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
Siteniz yoksa; oznur@tarifkolik.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
Haydi hazırlanması ve pişmesi 45 dakikayı geçmeyecek pratik tariflerinizi 25 Nisan'a kadar gönderin ve ne kadar hızlı olduğunuzu gösterin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...
GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
SEVGİLER..
ÖZNUR

{ My Little World } at: 18 Nisan 2011 04:54 dedi ki...

Ne guzel, bence cok isterdim boyle bir kurs yapmayi. Size iyi eglenceler, selamlar.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...