GÖRDÜNMÜ BAK 29 OLDUM!!!!!!!!!!!!

7 Mart 2011 Pazartesi
Bugünn benim dogum günüm iyiki dogmusum ,iyiki annemin tatli kizi olmusum ,iyiki canim esimin  bitanecik aski olmusum,iyiki prenseslerimin annesi olmusum ne mutlu bana ,bugün beni arayan soran tebrik eden herkese cooook tesekkürlerimi sunarim.

9 Yorum var:

{ eli } at: 7 Mart 2011 05:48 dedi ki...

dogum günün kutlu olsun. Allah herseyi gönlünce versin.

sevgilerle eli

{ SERAP } at: 7 Mart 2011 06:23 dedi ki...

Nursel bende senin dogum gününü kutluyor sana uzun ve saglik bir ömür diliyorum..
Hadi bakalim acilisi yapiyormusun?

{ nesrin } at: 7 Mart 2011 06:30 dedi ki...

Iyi ki dogdun sevgili Nursel. Pasta nerede?

{ BEREKET SOFRASI } at: 7 Mart 2011 08:23 dedi ki...

Nurselcim,
Allah mutlu,huzurlu, saglikli
esin ve cocuklarinla vede tüm sevdiklerinle uzuun ömür versin.
Nice mutlu yillara öptüm

{ Nurselin Pasta Evi } at: 7 Mart 2011 08:48 dedi ki...

sevgili serap abla,nesrin,sükran ve eli cokk tesekkür ederim nesrincigim kendime pasta yapmadim ama cevreme tek tük yapiyorum su aralar internette malzeme temin etmekteyim sonra bir baslicam bidaha birakamiyacagim sevgile yanimda olan dostlara....

{ fatma } at: 7 Mart 2011 12:19 dedi ki...

Saglik mutluluk ve huzur dolu yeni bir yas diliyorum Nurselcigim....Nerelerdesin arkadasim
her gün bloguna girip baktim birsey varmi diye.Seraptan rahatsiz oldugunu duydum kurstan sonra...Fotograflarda iyi gördüm seni kendine iyi bak.Pastalarini bekliyoruz::::SEVGILER:

{ Eya } at: 7 Mart 2011 13:10 dedi ki...

Nurselcigim..iyiki dogmussun...iyiki Berline gelmissin...iyiki ben gelmisim...iyiki seker hamuru var...iyiki bahanemiz olmus,tanismisiz...:))) Bende merakla pastalari bekliyorum....sevgiler

{ Keskinli,Ikizlerinannesi } at: 10 Mart 2011 14:43 dedi ki...

dogum günün kutlu olsun nice senelere ...

{ Perilersofrasi } at: 14 Mart 2011 09:55 dedi ki...

Nurselcim gecmis dogum gunun kutlu olsun canim..ama ben niye birsey goremiyorum acaba, mutlu yillar yazisindan baska:( uzun zamandir birseyler yazmadin, umarim hersey yolindadir canim. Sevgi ve saglikla kal.

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...