PRENSESLERIM BÜYÜMÜSTE ANNELERINE ANNELER GÜNÜ ICIN KAHVALTI HAZIRLAMISLAR

10 Mayıs 2011 Salı


Pazar günü anneler günüydü ben maalesef annemin yaninda olamasamda yavrularim yanimdaydi .Prenses kizlarim erkenden kalkip benim icin babalariyla bu güzel sofrayi hazirlamislar o gün adeta bulutlarin üzerinde gibi hissettim  kendimi coook duygulu saatler gecirdim cekirdek ailemle ,simdi düsünüyorumda iyiki anne olmusum iyiki yavrularim olmus  hersey icin size cok tesekkür ederim sizi coooooook seviyorum bitanelerim.

4 Yorum var:

{ nesrin } at: 10 Mayıs 2011 01:02 dedi ki...

Nurselcigim, hani insan beklemez ama böyle jestler de cok mutlu eder. Cok güzel bir sofra olmus. Her gününüz böyle olsun.

{ ZELİHA-UMUTSEPETİ } at: 10 Mayıs 2011 03:32 dedi ki...

Maşallah ne mutlu size,çok hoş bir süpriz olmuş..
Herşey çok güzel gözüküyor..
Prenseslerin ellerine sağlık :)
Ömrünüz hep böyle mutluluk dolu olsun..

{ Pasta sarayim } at: 10 Mayıs 2011 04:41 dedi ki...

Cocuklarinla birlikte nice nice anneler günü gecirmen dilegiyle.Hep böyle mutlu olun insaAllah.
Sevgilerimle....

{ Cafe Pepela } at: 12 Mayıs 2011 11:55 dedi ki...

Nursel Hanım,

Küçük hanımların ellerine / yüreklerine sağlık.
Çok hoş bir sofra hazırlamışlar annecikleri için.. :)

Kalbi sevgi ve selamlarımla

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...