BIR DOGUM GÜNÜNÜN ARDINDAN......

7 Eylül 2011 Çarşamba









Herkese merhabalar ,cok yogun ve yorgun günler gecirdim.Büyük kizimin 10. dogum gününü kutladik ,kalabalik bir arkadas cevresi arasinda güzel bir dogum günü gecirdik.Artik pastalarini kendim yapiyorum bu pasta icin sevgili ögretmenim (ben kendisine pasta ögretmenim demek istiyorum izni olursa)www.eyas-cookies.blogspot.com yogun bir mail trafigi yasadik ama sanmayin bu güzel figürleri ben yaptim yakinda insallah ögrenip yapacagim.Pasta ögretmenim beni kirmadi yogun islerinin arasinda benim ve kizimin isteklerini yerine getirdi ve sag salim elime ulastirdi  ona coook tesekkür ederim.Pastamiz dikdörtgen bir pasta bana göre yaklasik 40 -50 kisiye yeterli .Dogum günü pastamiz bu sefer tam istedigim gibi oldu pandispanyasi kremasi herseyi tam tutmustu yalniz seker hamuru terleme yapinca panik oldum ama allahtan onuda cözdüm vantilatörleri ve kapi pencere  ne varsa acip cereyan yaptirdim evin icinde sonra normale döndü cok sükür kekimiz cikolatali pandispanya ,cikolatali krema,muz ve bademden olustu önümüzdeki günlerde tarifi yayinlayacagim.Prensesimin dogum günü cok güzel gecti onu cokk seviyorum iyiki benim melegim olmussun bitanem seni seviyorum yakinda yeni tariflerle görüsmek üzere herkese  sevgiler

4 Yorum var:

{ nesrin } at: 7 Eylül 2011 07:53 dedi ki...

Nurselcigim 10 numara bir pasta olmus. Ellerine saglik. Ne olsa ögretmenimizin eli degmis. Kizinin dogum günü kutlu olsun. Nice yaslara sevgiler...

{ Pasta sarayim } at: 7 Eylül 2011 09:14 dedi ki...

Yaz uykusundan uyandinmi Sükrancigim:-)
arada bir ce eeee yapip gidiyorsun..Pastand da
cok güzel olmus,kizina nice saglikli mutlu yillar dilerim.

{ SERAP } at: 10 Eylül 2011 06:12 dedi ki...

aaaaaa ben bu pastayi atlamisim...Simdi Söyle bir gezinirken gördüm..
Öncelikle kizinin yeni yili kutlu olsun..Ona benden kucak dolusu sevgiler.
Pastaya gelince gerci Zehra senin icin bir figür calistigindan bahsetmisti ama aklimdan cikmis..Simde sende bu pastayi görünce birden haaaaahh iste Nurselde figür yapiyor bir sen kaldin dedim kendi kendime...!
Nesye durumu yaziyi okuyunca anladim..
Pastan icin eline saglik...Ama o yasadiklarin gecen hafta benimde basima geldi...Pasta terledi durdu....Teslim etmeden iki gün öncede hazirlayinca teslim gününe kadar eriyecegini düsünüp bayagi bir panikledim...O günde hava cok sicakti birde uzak bir yere götürmek zorunda aklinca teslim edip hemen oradan uzaklastim...Ooooh inanilmaz panikledim... Bu sebebten seni gayet iyi anlayiorum...

Nursel lütfen arayi acma ...yayinlarini bekliyoruz...

{ MÜNSTER } at: 12 Eylül 2011 14:06 dedi ki...

Canim benim.... Emeklerine saglik diyor, yavrunun yeni yasini kutluyor, saglikli, mutluluk ve basari dolu bir ömür diliyorum.... Sevgilerimle, öpüyorum yanaciklarindan...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...