LIVANURUN BEBEK KURABIYELERI

15 Kasım 2011 Salı





Karsiniza  bu sirin kurabiyeler ile geldim.Ben  bu kurabiye süsleme isini coook seviyorum ,adeta kendimden  geciyorum.Bu güzellikleri minik livanur icin hazirladim .Bu minigimiz esimin abisinin torunu oluyor ve ona birde ilk kez bez pasta yaptim cok aceleye geldigi icin  yeterince süsleyemedim ,ama bundan sonra sik sik kurabiye süsleyecegim sanirim.Bugün bu güzelliklerin tarifini yayinlayacagim insallah tarifimiz söyle ,hadi hep birlikte kurabiye yapip süsleyelimmi  ne dersiniz.  
malzemeler.
  • 220 gr tereyag
  • 110 gr pudra sekeri
  • 400 gr un
  • 1 adet yumurta
  • 3/4 cay kasigi kabartma tozu
  • 1/4 cay kasigi tuz
  • 1 corba kasigi süt
  • 1 paket vanilya
YAPILISI:
  • önce firinimizi 170 dereceye ayarlayalim.
  • oda isisindaki  tereyag ve pudra sekerimizi iyice karistiralim.
  • daha sonra vanilya ,yumurta ve vanilyamizi ekleyelim.
  • sonra elenmis un ,tuz ve kabartma tozunu ekleyelim.
  • eger ele yapisiyorsa biraz daha un ekleyebiliriz.
  • iyice  yogrulan hamurumuzu merdaneyle yarim santim kalinliginda acalim istedigimiz herhangi bir kalipla keselim.
  • yagli kagit serdigimiz bir firin tepsisine aralikli olarak dizelim ve üzerleri hafif renk degistirene kadar pisirelim.
  • kurabiyelerimizi iyice sogutalim,ve elimizde hangi renk seker hamuru varsa onuda elimizle yumusatarak merdaney´le acalim,kurabiyeleri kestigimiz kalipla seker hamurumuzu  keselim .
  •                                                                                                             
    kurabiyelerimize hafif bal sürelim ve seker hamurumuzu yapistiralim varsa elimizde bebek kaliplari vs. ile süsleyelim bundan sonraki asama yaraticiligimiza kalmistir. denemek isteyen herkese afiyet olsun.Not:Tarif sevgili eyaya aittir Kendisine bu güzel tarif icin tesekkür ederim

4 Yorum var:

{ Pasta sarayim } at: 20 Kasım 2011 14:18 dedi ki...

Kurabiyelerin cok sirin olmus, ellerine saglik .
Sen nerelerdesin canim ortaliktan kayboldun,artik
aramizda görmek istiyoruz;))) sevgiler

{ LEZiZ DÜSLER } at: 2 Ocak 2012 16:48 dedi ki...

Yeni yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğiyle mutlu yıllar Nurselcim...
Kurabiyelerinde harika olmuslar, ellerine saglik.
Sevgiler

{ Unknown } at: 22 Ocak 2012 01:00 dedi ki...

Nurselcigim, ellerine saglik, ben d cok seviyorum kurabiye süslemeyi, keske biri dogursa..::)))

{ Unknown } at: 27 Ocak 2012 13:42 dedi ki...

Merhaba, blogunu cok begendim ve izlemeye aldim...Ben yeniyim blog dünyasinda. Istersen sende buyur gel...Sevgiler

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...