DOGUM GUNU KURABIYELERI

16 Şubat 2012 Perşembe


 Bir dogum gunune yapilan kurabiyeler ,tek tek suslendi paketlendi ve sahiplerine ulasti .Umarim daha cok kurabiyeler suslerim yakin zamanda gorusmek uzere.......




6 Yorum var:

{ nesrin } at: 16 Şubat 2012 04:41 dedi ki...

Cok seker olmuslar. Ellerine saglik.

{ Pasta sarayim } at: 16 Şubat 2012 05:13 dedi ki...

Kurbislerin cok cici olmus Nursel'im..ellerine saglik.Pasta da bir ayri güzel.Devamini bekleriz;)
SEVGILER

{ bir dilim bir tutam } at: 16 Şubat 2012 08:49 dedi ki...

Yerim ben onlari...Ne güzel yapmissin...
Hele o minik calla lara bayildim....

{ Unknown } at: 16 Şubat 2012 12:14 dedi ki...

Nursel hanım çok uzun zaman olmuştu siz yeni bir şey paylaşmayalı çok sevindim..bende kendi çapımda siparişler alıyorum ama sadec pasta değil....ama doğumgünü pastalarıda isteniyor şeker hamuru siparişi verdim dün kalıplar ile geldi ama onları kurabiye ve pastaya bal ilemi yoksa su ilemi yapıştırayım bilemedim ve şeker hamurunun altında krema olabilirmi yoksa direk kekemi yapışmaı şimdiden teşekkür ederim.

{ Birkaselezzet blogspot.com } at: 4 Mart 2012 11:05 dedi ki...

çok güzeller canım
tanıştığıma memnun oldum
:))

{ Yasemin.. } at: 12 Eylül 2013 05:22 dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar..
Blogunuzla az önce tanıştım.. çok cici seyler var.
Banda da beklerim..

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...