VISNELI VE CEVIZLI MUFFINLER

23 Eylül 2010 Perşembe
Herkese merhabalar, sizlere bugün ilk tarifimi yayinlamak istiyorum .Bu muffinleri canim kizlarim icin yapmistim büyük kizim visneli sevdigi icin visneli ,kücügümde cevizi sevdigi icin onunkide cevizli oldu.benim yillardir sabitbir tarifim var ne zaman yapmak istersem hemen imdadima  bu tarif yetisir tarifi nerden aldigimi bilmiyorum defterime yazmisim ama not düsmemisim simdi yapmaya baslayalim oldukca basit
visneli ve cevizli muffinler
malzemeler.
2 yumurta
1 subardagi tozseker
1 su bardagi süt
1su bardagi.siviyag
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2,5 su bardagi un üzerine visne ve ceviz YAPILISI:Önce yumurta ve sekeri mikserle krema gibi olana kadar cirpiyoruz.daha sonra sütü, siviyagi ekleyip cirpin.ardindan un kabartma tozu ve vanilyayi ekleyip birazdaha karistirin ve yaglanmis muffin kalibiniza paylastirin eger kagit kek kalibi kullanacaksaniz yaglamaniza gerek yok  üzerlerine visne ve dövülmüs ceviz koyup 180  derecede isitilmis firininiza koyun yaklasi 15- 20 dakikada muffinleriniz hazir olacaklar  afiyet olsun

4 Yorum var:

{ YELDA } at: 26 Eylül 2010 07:02 dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar pastanenizin müdavimi olmaya adayım bende çok severim hayırlı olsun bu arada bir geün bende sizi misafir etmek isterim blogumda buyrun :)

{ Zencefil ve Tarçın } at: 30 Eylül 2010 05:09 dedi ki...

Ellerine sağlık, pastane benim de hayalim ama öyle büyük birşey değil küçük şirin bir cafe...Prenseslerinle beraber hayallerinizi gerçekleştirmeni dilerim...

{ Unknown } at: 1 Ekim 2010 06:58 dedi ki...

Canim ya... Sen cok yasa emi... Beni cok güldürdün biraktigin yorumla.... Sagol, varol... Ne demek cok firin ekmek, sen gel bana, ben sana bir dilim kek vererek (yaninda cayla) ögretirim hepsini.... Sevgilerimle, öpüyorum yanaklarindan... Filiz

{ seda } at: 5 Ekim 2010 12:05 dedi ki...

Cok güzel görünüyor ellerine saglik. Sevgiler...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...